Кафедра інформатики КПНУ ім. І. Огієнка

Studies in tota vita

Досвідчені гравці знають, що в відеоіграх штучний інтелект не розрахований на щось більше як на влучну стрільбу – в особливості в файтингах, де потрібно враховувати всі тонкощі людської поведінки.

clip_image002

У Компанії MIT створили штучний інтелект під назвою Super Smash Bros. Melee, який змусить попітніти навіть самих завзятих геймерів. Команда CSAIL навчила нейронну мережу битися, передаючи їй координати ігрових об’єктів і заохочуючи за дії, що призводять до перемоги. В результаті компанія отримала бійця, який в значній мірі навчився битися сам – і достатньо добре, щоб перемагати найкращих гравців всього світу.

На жаль, ви не зможете побачити цю нейронну мережу в офіційних змаганнях, на відмінну від DeepMind.

SSBM не знає як реагувати на снаряди - це робить його безуспішним проти багатьох персонажів, зокрема можна спантеличити його, заховавшись в кутку. Але це хороший приклад того як штучний інтелект може призвичаюватись до нових умов. Окрім того, завдяки розробникам, творці ігор можуть використовувати нейронні мережі для створення дуже високих рівнів складності в одиночних іграх і режимах, щоб професійні гравці могли тренуватися навіть при відсутності відповідних живих суперників.

Джерело: IT-News.club

Comments

Comments are closed on this post.